| kotiin | tauti | ruoka | terveys | perhe | kunto | 
  • Erilaisia ​​näkemyksiä Meditaatio

    Meditaatio on kuitenkin niin yliarvostettua nykyään. Useimmat ihmiset ajattelevat, että meditaatio on buddhalaisia ​​munkkeja ja nunnia. Mutta mitä useimmat ihmiset eivät ymmärrä, että me kaikki mietiskellä, me vain ovat taipuvaisia ​​käyttämään erilaisia ​​meditaatio techniques.Most meistä ajattelevat, että meditaatio on syvästi yhteydessä uskontoon. Totta kyllä, Meditaatio on ollut juurtuneet uskonnon kanssa, mutta se ei ole rajoitettu näihin. Esimerkiksi hindulaisuus, ne käytännössä meditaatio tekniikoita, joissa oikea asento, hengitys ja laulamassa mantroja. He uskovat, että tämä meditaatio voi johtaa heidät itsensä toteuttaminen, voimaantuminen, lähemmäksi Brahman jumalan kuten arvostelukykyä ja viisautta saavuttaa rauhan ja ratkaista maallinen matters.In buddhalaisuuden, he käytännössä meditaatio tekniikoita, jotka myös sisältävät ryhti, hengitys ja laulamassa. He myös uskovat, että he voivat ratkaista maallisia asioita, saavuttaa sisäinen rauha, itsensä toteuttaminen, voimaantuminen ja viisautta. Erona on, että buddhalaisuus, He eivät usko, että he voivat olla lähempänä heidän jumalansa. Itse asiassa, heillä ei ole jumala. He uskovat, että heidän meditaatio tekniikoita voi auttaa heitä saavuttamaan kahdeksan jaloa totuutta ja lopulta löytää itsensä Nirvana. He uskovat, että on lähellä näitä kahdeksaa jaloa totuutta on Zen itself.In kristinusko, heidän meditaatio tekniikat ovat yksinkertaisempia. He uskovat, että meditaatio on rukous. He irrottaa itsensä fyysisen maailman ja keskittyä heidän jumalansa. He uskovat, että tämä tekniikka toisi heille henkilökohtaisen keskustelun Jeesuksen Kristuksen kanssa. Näin he voivat saada apua ratkaisemalla maallisia asioita, kohottavaa heidän mielialansa, clearing ajatuksiaan ja ohjaavat läpi jokaisen päätöksen. Ne kuvaavat syvä pohdintaa ja ottaa loppiainen olevan pala mitä he voivat soittaa taivaaseen. Se on kuin taivaan earth.The intiaanien on samat tavoitteet mielessä: itsensä toteuttaminen, tarkoitus, sisäinen rauha, opastusta, rauhaa ja ongelmanratkaisuun. Silti niillä on erilaisia ​​meditaatio tekniikoita. Heidän meditaatio liittyy käytön rauhan putkien, tanssia, laulamassa, pyhiinvaellukselle ja muita uhrauksia, jotka on synnynnäinen them.Although se saattaa kuulostaa järjetöntä, ateistit myös mietiskellä. He saattavat ajatella, että he eivät, mutta he todella tekevät! He harjoittelevat erilaisia ​​meditaatio tekniikoita, mutta kuten uskonto, he saapuvat samat tulokset, itsensä toteuttaminen, ratkaisemaan ongelmia, sisäinen rauha, päätöksenteko, epäitsekkyys ja löytää eri näkökulmasta. Heidän meditaatio tekniikoissa ottamalla kävellä, kuunnella rauhoittavaa musiikkia, istuu katolla, jne. Siksi, voi se olla uskonnollinen tavalla tai ei, me kaikki käytännössä meditaatio tekniikoita, jotka ovat lähes samanlaisia ​​toistensa näkemyksiä.
    By : JohnnySky