| kotiin | tauti | ruoka | terveys | perhe | kunto | 
  • Cure For Today Raamatun Joel Osteen Kritiikki

    seuraava muutaman lainauksia Joel Osteen osoittaa hänen uskonsa Jumalaan, ja kärsimyksiä elämässä sisältävät teki hänestä hän hän on tänään. "Päätin, kun minun ponnahtaa surmattiin että aioin olla kuka Jumala sai minut aina olla, mutta ei tee vaivaa saarnata kuten aikana." "Yritän puhua yleiskielessä. Tunnen Jumala on lahjakas minua hyväksyä Raamatun periaatteiden ja tuottaa niitä käytännön. "Voi tehdä sinulle Osteen'illa sanoi kysyttäessä, kun Christian oma elämä on kovaa:" En usko, se on niin vaikeaa. Minulle se on hauskaa. Meillä on nyt iloa ja onnea. Meidän perhe - - Osallistu tuntuu, että mitä. En sano toimi seurata paljon sääntöjä ja juttuja. olen vain elää minun hyvinvointia. "Olen pahoillani, mutta kun tulossa kristitty on" helppoa "varten itse, niin jonnekin myöhemmin olet saanut täysin jäänyt pisteen kristinuskon. Tietyt ei menetä kristittyjä aikana Raamatun joka väittää elää Kristuksen kaltaista arjessa on helppoa? Voin kuitenkin kertoa, kuinka Osteen'illa näkee kristinuskon jos olet helppo asia jäädä, koska hänen ihanteellinen kristinusko on niin kiero. Kristinusko on todella hauskaa ja onnea. Kaikille hyvää ja aina iloinen, Jumala palkitsee sinut joka on terve perhe, kestävyyttä ja rahoitusvakautta. Tämä on syy, sanon Joel Osteenin kirkko (ja teologia) hallussaan leveä ovi (Matt. 7:13-14). Osteen'illa on ollut laaja, helppo, tie kristinuskon, ja useat ovat siirtymässä, ei koska he eivät voi uskoa Jumala olisi niitä kauhea ihmisiä, mutta he yksinkertaisesti aiot olla parempia ihmisiä. Jeesus ei vain kuolla ja meidän on voitava käyttää arjessa työtä, mitä haluamme, vaan varmistaa, voit elää ja kuolla antaa Jumalan kunniaa, ei väliä missä olosuhteissa terveys, perheisiin tai vaurauden /köyhyyden. Tulla todellinen kristitty muuttuisi unelmia, halumme ja toiveemme. Kuule näitä sanoja, ystävät: erittäin helppo kristinusko ei ole kristinuskoa ollenkaan. Christian Läpikuljettava leveä portti on juuri Joel Osteen teaching.Thirdly periaate on käyttää voimaa ajatuksia ja sanoja. Sillä on itsekin kirjailija, minä rakastan sanoja ja voimaa he tarvitsevat meitä. Teen varmasti kohottaa toisia mukanaan, aivan kuten Joel ei sisällä hänen kirjansa. Hän voit löytää tapoja ajatella positiivisia ajatuksia optimismia oman hyvinvoinnin muuttuvat nopeasti ylöspäin ja olla parempi. On tärkeää lisäksi aina kannustaa muita yhdessä sanoja. Tämä auttaa niitä kaikkia luottamuksesta samoin kuin uskon siemenestä että olet sowing.Have elää kannustaa muita, kun tunnemme ne tarvitsevat varoja. Onko rakentaa jonkun kyytiin joka voidaan pyrkii rakentamaan uuden projektin tai luovaksi. Autat heidän itseluottamusta ja tämä antaa heille edetä luottamusta. Tämä olisi täydennettävä omaa koko sydämellään, ei odottanut jotain joka kuukausi .. Tämä on siemen on tavallisesti kylvöä. Kovemmin siemenet kylvää, niin paljon parempi sato oman arjen todennäköisesti.
    Tekijä: Thomas T. Latimer