| kotiin | tauti | ruoka | terveys | perhe | kunto | 
  • Miten Raamattu Kuvaile Meditaatio?

    Jokainen on altis tunne hätää. Se tapahtuu aina asetamme mielemme ajatella kaikki negatiiviset mahdollisuuksia nykyisen, ohi tai tulevia tilanteita voi tuoda. Kulutamme aikamme ajattelu asioita, jotka vaivaavat meitä. On niitä, jotka neuvoja vastaan ​​huolehtia liikaa, koska se on tuhlausta fyysistä ja henkistä energiaa. Jotkut jopa kertoa, että huoli vie henkistä energiaa, joka olisi pitänyt käyttää paremmin tarkoituksiin. Jos joku tietää miten huolehtia niin varmasti hän olisi myös tietää, miten meditoida. Tässä mielessä sovittelu on aivan päinvastainen huolestuttavia. Mutta tällä kertaa joku on vain siirtää hänen ajattelun negatiivinen puoli osaksi positiivinen puoli. Yksi mahdollinen positiivinen puolin pohtii Jumalan sanaa. Kristinuskossa, näin Raamattu kuvailee prosessia meditation.The sanakirja määrittelee meditaatio hartaus harjoituksen johtaa miettiminen. Se tarkoittaa, että meditaation aikana, joku on intohimo ja täydellinen intoa pohtimaan jotain. Raamattu kuvaa tätä pohditaan Jumalan lupaukset. Se on teko huolellisuutta ja pitkäjänteisyyttä etsimään Jumalan sana tietty rutiini joku on tehnyt. Monet tämän päivän kristityt käyttävät sanaa mietiskellen joka kerta heillä on hiljaista aikaa Jumalan kanssa. Christian Käytännössä Raamattu toimii lähteenä ajatuksia mietiskellä, koska se sisältää hyvää sanomaa Jumalan Creator.The prosessi meditaatio olla rauhassa Jumalan kanssa tehdään paitsi kristittyjä tänään, mutta myös merkittävä merkkejä Raamatun kuten David, Mooses, Abraham ja Jeesus Christ.David, yksi laatijat pisin kirjoja Raamatussa on Psalmit, tunnetaan "Ihminen kun Jumalan oma sydän." Daavidin heijastukset ja meditaatioita käyvät esille monta lukua hänen kirjansa. Mooses, yksi Jumalan valittujen muutaman lunastaa Israelin, mietiskelee syvästi tarpeeksi kuuluvasti kuulla Jumalan äänen. Abraham, kuten "Isä All Nations" sai Jumalan lupaus hänen ainoa meditaatio Jumalan kanssa. Jeesus Kristus käytti Jumalan sanaa nuhtelee houkutus paholainen funktiona Häntä aikana Hänen paasto Gospels.Indeed Raamattu kuvaa meditaation avulla juhlallisesti keskittyy Jumalan sanaa. Raamattu dokumentoi suuri muutoksia meditaatio tuo elämää, uskollisia ihmisiä, jotka tarttuvat voimakkaasti Jumalan sanaa. Mooses on johtaja, David on kuningas, Abraham on patriarkka, kun Jeesus on Vapahtaja. Raamattu ilmoittaa lupauksen, että kuka tahansa, joka mietiskelee Jumalan sanaa saavat ylimääräisen muutoksen hänen elämänsä. Raamattu on ainoa pyhä kirjoitus, joka on olemassa uskomusjärjestelmissä maailmassa. Muissa muodoissa uskonnon, omat pyhät kirjoitukset määrittelevät merkittävä merkitys meditaatio sen seuraajia. Tämä vain tulee osoittaa, että meditaatio voi olla universaali, koska se voi olla monissa muodoissa, ja niitä voidaan tarkastella eri näkökulmista. Sitäkin olisi käytännössä omaksunut, koska se opettaa arvoja pidemmälle elämää maapallolla.
    By: Ace Smith