| kotiin | tauti | ruoka | terveys | perhe | kunto | 
  • Party Ideat valmisteluun Your First ehtoollinen

    Ensimmäinen ehtoollinen suoritetaan, kun lapsi saa kastoi pappi. Ehtoollinen merkitsee uhrauksia Jeesuksen Kristuksen ja suoritetaan yleensä iässä seitsemän. Tämä on uskonnollinen seremonia, joka suoritetaan kirkossa ja korostaa, että lapsi on tarpeeksi vanha osallistumaan työskentelyyn church.When vanhemmat tulevat kotiin kirkon palveluja, se on perinne heittää pieni puolue heidän lapsensa. Koska ensimmäinen ehtoollinen on kyse silloin, kun lapsi on pieni teema puolueen pitäisi yhdistää elementtejä sekä aikuisille ja lapsille. On paljon osapuoli ideoita, jotka voidaan ottaa verkossa ensimmäinen ehtoollinen toimitukset myymälöissä, varsinkin jos sinulla ei ole aavistustakaan siitä, miten edetä järjestää tällainen event.Since tämä on uskonnollinen tilaisuus, ehkä lähettää kutsuu, jotka ovat virallisia ja samalla ainutlaatuinen ja luova. Lace tai yksinkertainen rajoja voidaan lisätä puolin kutsut. Kuva Kristuksen tarjoaa siunauksensa voidaan lisätä myös keskellä yhdessä kuvan lapsesi. Koska on käynyt ilmi, voit lisätä suosikki Raamatun jae tai lainata sisällä ensimmäinen ehtoollinen kutsut yhdessä paikka, päivämäärä ja kellonaika event.If aiot ottaa teema osapuoli, niin sinulla on paljon vaihtoehtoja teille . Vanhemmat lapset rakastavat Sesame Street, etenkin Big Bird. Kun kyseessä on pojat, voit joko valita Bob the Builder tai muu teema, joka on autoihin tai rakennusalan siihen. Nuoremmat lapset rakastavat Dora Explorer ja olisi liian onnellinen, että hän on puolueen teema heidän ensimmäinen ehtoollinen. Saatat löytää lisää teemoja monissa ensimmäinen ehtoollinen JUHLATARVIKKEIDEN websites.Generally ehtoollinen seremonia aikana suoritetaan aamulla tai sen jälkeen jumalanpalveluksia. Toisin sanoen, ehtoollinen päättyy aivan aika brunssi osapuolelle. Brunssi on hyvä tapa tyydyttää ruokahalua vieraille. Voit järjestää yksinkertaisen brunssi koostuu bacons, munia, hedelmiä, leivonnaisia ​​ja tietysti cake.Now mikään puolue ei ole täydellinen ilman ensimmäinen ehtoollinen osapuoli suosii. Nämä suosii voi olla uskonnollisia esineitä, kuten rukous helmiä, pieni raamattu, kirjanmerkkejä, tölkit ja muita hyödyllisiä kohteita. Lapset eivät löydä sellaisia ​​asioita hyödyllisiä joten kannattaa lisätä lelu traktorit, värityskirja, palapelit, makeisia ja suklaata list.To tehdä erikoisempia lapsellesi, voit myös lahja heille erityistä ensimmäinen ehtoollinen mitalit, jotka ovat käytettävissä monissa verkkokaupoista. Lapset rakastavat tuntea erityistä ja esittämällä niin ihana muistoesineitä, te todella tekevät päivä. Nämä mitalit ovat saatavilla myös kultaa ja hopeaa kuva Kristuksen upotettu them.First ehtoollisen teemajuhliin ovat hauskoja järjestää, koska lapset saavat pukeutua niiden kauniita asuja. Jos asianosainen on järjestetty tyttö, hän voi koristavat hänen ensimmäinen ehtoollinen koruja, kun taas tapauksessa pojat, he voivat käyttää siisti musta puku keula tai tie.
    Tekijä: Sue McGrath