| kotiin | tauti | ruoka | terveys | perhe | kunto | 
  • Christian lasten kuvakirjat

    Christian lasten kuvakirjat puolustaa ihastuttava yhdistelmä väri, piirroksia rhyming tarinoita ja moraali. Raamatun viittaukset, mysteeri enkelit, kymmenen käskyä, joskus ainutlaatuinen näkymä kirkkoon, ja ennen kaikkea kasvaa suojissa Jumalan suurta rakkautta ovat kaikki toi kiehtovalla tavalla. Hilpeä tarinoita ja pähkinäinen kuvat tekevät nautintoa sekä vanhempien ja children.Child ystävällinen tekstiä ja hauska piirroksia auttaa lapsia ajattelemaan käyttäytymistä he kohtaavat jokapäiväisessä elämässään ja rukoilemaan sitä. Raamatun esimerkit eivät ole vain valaisevia, mutta myös mielekkäästi opettavainen. Jumala Minun täytyy puhua kanssanne kiinnittämällä huomiota ansaitsee erityismaininnan, tältä osin. Kirjanen Ikäsuositus 2-7 ilmaisee, että kaikki syntisiä käyttäytymistä anteeksi Jeesuksen uhrin ristillä. Christian lasten kuvakirjat paitsi kannustaa lapsia mennä Jumalalle rukouksessa aikoina kiusauksia ja vaikeuksia, mutta myös auttaa kiteyttää näkemyksensä Jumalan rooli luoja ja ylläpitäjä life.Christian lasten kuvakirjat myös ongelmiin vanhempien ja kristillisiä kasvattajia. Ne palvelevat uteliaisuutta lapsi kun hän varttuu aikaan sidottuja maailman merkitty kuoleman ja erottamiseen. Mikä on, Heaven kuten Beverly Lewis, kauniimmin käsitellään kysymyksiä lapsille kysyä, kun he tulevat toimeen menetys rakkaansa. Ne myös palvelevat lapsen kehitykselle kuin hän kasvaa. Yksi, vain Magnificent Me parantaa itsetuntoa, jossa korostetaan yksilöllisyyttä ja on yourself.Some juhlava ja hauska lastenkirjallisuutta juhlii syksyinen kausi ja kiitospäivä. Jakamisen tärkeyttä, kiitollisuutta, arvostusta joukkovelkakirjojen perheen ja ystävien myös ilmettävä Jeesukseen book.The Raamatun kertomuksia, viittaukset pyhistä kirjoituksista, Kymmenen käskyä ovat paitsi esitetty yksinkertaistettuna nämä Christian lasten kuvakirjoja, mutta monipuolinen kokoelma kuvilla kirjat toimii rakennusaineita kristityn elämää. Vanhemmat leikkaus eri uskonnollisia ja sosiaalisia esteitä voi heikentää viehättävä kekseliäisyyttä näistä kirjoista.
    By: Jenny Myflower