| kotiin | tauti | ruoka | terveys | perhe | kunto | 
  • Essential Viesti pääsiäisen

    Riippumatta siitä, oletko Episcopalian, katolinen, luterilainen, metodistit tai "kristitty" joidenkin raita, festivaali Pääsiäinen on kohokohta vuodessa. Sen teemoja Hänen voiton kuoleman ja ylösnousemuksen, me valmistaudumme Ascension meidän Lord.It on tärkeää muistaa, että pelastus ei ole vain historiallinen tapahtuma, joka tapahtui kaukaisessa menneisyydessä muille ihmisille muissa paikoissa. Sama henkiset energiat, jotka olivat käytettävissä Resurrection ovat saatavilla meille tässä ja nyt. Pääsiäinen on todella mahdollisuus uudelleen syntymän niille, jotka tarttua siihen. Pääsiäisen katseli hyvin innoissaan ihmiset, jotka ovat kiinnostuneita oman henkisen kasvun ja hyvinvoinnin. Rituaaleja vietämme antaa meille harkinta-aikaa, rukouksen ja katumuksen, mikä voi johtaa omaa rebirth.The varhaiset kristityt enää keskittynyt maastamuutto Egyptin orjuudesta, vaan uudenlaista maastamuutto synnin kahleista uusiin elämää Risen Lord.Sometimes edeltävinä viikkoina pääsiäisen meillä epämukavuuden tunne, surua. Kävelemme noin moping, ei aivan ymmärtää miksi. Tämä johtuu siitä, että tapa, olemme suru. Olemme surun menetys osa essentiaaliminuuksia, vaikka syntisyytemme meidän täytyy poistaa, meillä on vielä suremaan tappiota. Miksi? Koska käyttäytymismalleja synnin tiedetään meille, me tunnemme kumma lohduttaa tuttuus niitä. Sinfulness piilee syvällä henkilö, se on asenne, halu kääntää niitä poispäin Luoja. Usein emme edes ole tietoisia tästä muutoksesta pois Jumalasta. Se on vasta yksi tulee oivallus, että hän on käänsi kasvonsa pois ja erillään itse, hän voi toivoa täydellisen yhdistymisen. Mutta miten voimme siirtyä meidän erittäin puutteellinen valtion synnin johonkin sovinnon? Kristuksen seuraajia on sisustettu parannuskeinoa. Lopullisesti, Jeesus on maksanut hinnan meille lunastaa itsellemme. Kautta pelastuksen Kristuksen, jokainen meistä on sovittaa God.The henkistä energiaa pääsiäisen antaa meille ainutlaatuisen mahdollisuuden tarttua kiinni oman lunastuksen. Meidän täytyy muistaa, että elämä on sarja pysähtyy ja alkaa, henkisen kehityksen ja henkinen retriitti. Meillä on "hengellinen kasvu puuskittain" koko elämämme saakka me kuolemme. Toivon, että tämän pääsiäisen otatte mahdollisuuden tutustua syy kausi omassa elämässä.
    Tekijä: Sharon Serot