| kotiin | tauti | ruoka | terveys | perhe | kunto |
  • My First Orlando Vacation - The Beginning

En voi uskoa, se on 27 vuotta, koska laitoimme ensimmäisen Orlando loma-paketti yhdessä, niin paljon on tapahtunut sen jälkeen. Lapset ovat kasvaneet ja tyttäremme on naimisissa ja esittänyt meille ihana pojanpoika. Hänhän ja ajaa oman yrityksen Britanniassa mieheni työ vei hänet Florida ja me lopulta muutti tänne vuonna 2002. Siitä lähtien olemme perustaa, hallita ja myydä hyvin menestyvän yrityksen toimitusjohtaja loma-asuntoja Orlandon alueella. Ei vain ole ollut suuria muutoksia omassa elämässäni on ollut myös valtava muutoksia Orlando alueella laajentamiseen Disney World, lisäksi kaksi Universal puistot ja kasvu ostoskeskuksissa. Itse asiassa on niin paljon tekemistä voisit viettää kolme viikkoa täällä ja vielä tehdä ja nähdä kaiken. Ilmeisesti elävät tässä näemme muutoksia koko ajan, mutta se sai minut ajattelemaan ensimmäistä kertaa tulimme Orlando, että kerran elämässä loma ja päätin kirjoittaa kokemuksiamme alas, jos se voi olla avuksi kukaan ajatellut lomalla here.I muistaa, mitä valtava erilaisia ​​tunteita tunsin kun päätimme meidän ensimmäinen loma Orlandossa. Tutkittuaan useita Orlando lomapaketit päätimme me rakentaa oman. Varasimme lennot, autonvuokraus ja ensimmäisen yön hotelli Tampa. Meillä oli lähettänyt kaikille ketjun hotellit esitteissä ja olimme menossa varata tulevaisuuden hotelleista menimme pitkin. Vuosi oli 1982 ja lapset olivat viisi ja seitsemän vuotta vanha. Muistan hermostunut, koska se oli pitkä lento ja en pidä lentää. Olin levoton, koska Amerikka oli aseita ja se olisi turvallista ottaa lapseni siellä, mutta olin myös hyvin innoissaan ajatus vierailevien maan olin vain koskaan nähnyt televisiossa tai elokuvissa. Tuolloin asuimme Pohjois-Englannissa ja piti matkustaa 200 kilometriä Heathrow'n lentokenttä kiinni suoran lennon Pan Am Miamiin ja sitten saada jatkolentonsa Tampa. Jotenkin onnistuimme pitämään lapset huvitti aikana pitkä lento Atlantin yli ja aikana lyhyen välilaskun Miami Airport. Muistan, kun laskeuduimme Miami ja pilotti laittaa koneen alas niin kovaa me suistui kiitotieltä ja laskeutui takaisin alas. En usko, että olin ainoa, joka päästi hieman kiljua! Lasku Tampa oli paljon parempi, mutta kirjaimellisesti viisi minuuttia ennen kuin laskeutui meidän 5-vuotias poika meni syvään uneen! Noudimme vuokra auto lentokentältä ja tajusin olimme kohdanneet meidän ensimmäinen ongelma. Kumpikaan mieheni eikä itse koskaan ajanut automaattinen auton ennen ja ei ollut aavistustakaan, miten takaisin tämän auton ulos pysäköintitilaa. Tunne melko typerää meidän piti mennä ja kysyä, miten ajaa automaattinen auto! Tämä oli ensimmäinen vihje siitä, mitä viattomat ulkomailla olimme! Seuraavana tuli, kun saavuimme hotelli olimme kirjattu Tampa ei ole kaukana lentokentältä. Koska ajoimme parkkipaikalla huomasimme, että ehkä tämä ei välttämättä ole choicest alueilla oli jengi nuorta kadunkulmassa. Mieheni meni tarkistamaan meille jättäen minut ja lapset autossa ohje lukita ovet! Tällä kertaa olimme väsyneitä, sillä viiden tunnin aikaero tarkoitti sitä, että kehomme mielestä se oli keskellä yötä, adrenaliinia oli loppumassa ja kaikki halusimme tehdä oli unta. Seuraavana aamuna olimme ylös jotain 05:00, nälkäinen ja palaa halusta lähteä meidän loma. Valmistautumisen jälkeen mieheni päätti katsoa, ​​onko siinä missä tarjoillaan aamiainen näin aikaisin aamulla niin nopeasti läksivät jalka etsimässä McDonalds tai jotain. Sain lapset valmiiksi ja sitten katsoin ulos ikkunasta. Oli ryhmiä miehiä kadulla, joka minulle muukalainen vieraalla maalla, näytti selvästi varjoisia merkkiä. Olen varma, että ne on ihmetellyt, kuka idiootti vaeltava pyöreä etsivät menetti tuohon aikaan aamulla oli! Mieheni saapui takaisin, kun tuntui tuntia, mutta se oli luultavasti vain muutaman minuutin, ja sanoa, että hän ei ollut löytänyt mistään, mutta me tarkistaa ja lähti alas rannikkoa ja olimme löytää jossain way.Now meidän loma alkoi toden teolla. Olemme lähteneet Tampa menossa etelään Sarasota tutkimuksessamme tämä tuntui mukava paikka aloittaa meidän loma. Oli hienoa, jos vähän pelottavaa, ajo näitä valtavia moottoriteitä yrittää muistaa ajaa "väärällä" puolella tietä. Olemme lopulta päätyi Longboat Key, piti etsiä sitä ja päätti jäädä siellä muutaman päivän. Holiday Inn näytti hyvältä, joten päätimme varata sinne. Valitettavasti heillä ei ollut mitään tilaa ensimmäinen yö joten lopulta löysi mökki vuokrattavissa aivan rannalla ja on päättänyt jäädä. Lasten mielestä se oli hyvä. Meri oli niin lämmin ja kirkas, hiekka niin valkoinen, jossa on paljon kuoret. He havaitsivat myös joitakin pikku ystäviä pelata, joka näytti heille hiekkaa kirput rannalla, jotain emme olleet tuttuja. Mökki oli mukava, mutta Holiday Inn oli paljon enemmän tarjottavaa ja olimme innolla menossa sinne. Tämä oli paikka useita ensimmäisen kokemuksia. Se oli kun ensin näki videopeli Donkey Kong (kaveri, joka pelaa sitä piti nostaa jalkansa aina Mario hyppäsi yli tynnyri), näimme pyöriäisiä meressä ensimmäistä kertaa ja olemme myös kokeneet meidän ensimmäinen hurrikaani varoitus. Okei, että kaikki toistaiseksi. Tarkista takaisin pari päivää jatkuva saaga näiden naiivi britit, jotka luulivat niin perillä.