| kotiin | tauti | ruoka | terveys | perhe | kunto |
  • My First Orlando Loma päättyy

Olimme nyt meidän viime viikolla meidän kolme viikkoa Orlando Florida loma ja päätti viettää aikaa rentoutua uima-altaalla ja yksi hotelleissa valitaan monista hakemistoja. Löysimme Howard Johnson että pidimme ulkoasua ja kirjataan sisään Meidän huone oli uima-altaan, joka oli hyvä, koska lapsemme ovat todellisia vettä vauvoille ja siellä oli muita lapsia siellä niitä pelata. Nautimme päivän allas ja sitten meni ravintolaan illalliselle. Tuolloin Howard Johnson teki parhaan kuuma tuhertaa jäätelöannoksia jotka Colin ja lapset todella nauttinut. Takaisin huoneeseen ajattelimme matto tuntui hieman rapeita alle jalka, mutta ei tullut ajatelleeksi sitä, kunnes Colin heräsi keskellä yötä kääntyi valo ja sanoi, että jokin oli purrut häntä. Mikä järkytys saimme. Lattia oli torakoita. Tällä kertaa lapset olivat heränneet niin me nopeasti sai ne pukeutunut, joilla ravistellut kaikki vaatteet, purkaa ja pakata uudelleen matkalaukut menimme front desk nähdä, mitä he tekisivät asialle. Kuvitella hämmästystä, kun he kohautti olkapäitään ja sanoi sanat siitä, että tämä on Florida ja meidän pitäisi odottaa joitakin bugeja. Ehkä, mutta ei meidän hotellihuoneessa! Komitea suosittelee, että lähdimme keskellä yötä kaksi pientä lasta, jonka silmät olivat kuin lautasia ja meillä ei ollut mihin jäädä. Löysimme kahvila, joka avattiin meni ja oli drinkin konsultointi hotellin hakemistoja sopivaa paikkaa ei ole liian kaukana. Todettuaan paikka ei juurikaan tiellä, me liittyvät tarinamme yö johtaja ja hän ystävällisesti antoi meille avain huoneeseen ja kertoi tarkistaa sitä ja jos se oli kunnossa voisimme sisäänkirjautumisen Kaikki näytti hyvin kunnes vedin päiväpeite takaisin yksi vuodepaikkaa jolloin torakka, tai Palmetto vialle he pitivät soittaa heille, juoksin koko sänky. Siinä se oli, olimme pois sieltä ja ajoi tiellä etsivät muualta. Teimme löytää toinen hotelli, Quality Inn, ja jälleen johtaja oli erittäin hyvä ja näytti meille huoneen ja selitti vikoja Floridassa ja miten tuholaistorjunta oli elintärkeää. Tutkittuaan huoneessa, joka oli putipuhdas, kaikki myös matto oli vaaleat, päätimme jäädä siellä meidän harvoista jäljellä päivää ja oli erittäin nautittavaa aikaa. Kun tuli aika meidän lentää takaisin UK olimme hyvin surullista jättää kaikki meidän ihania kokemuksia takana. Kuitenkin meidän seikkailuista ei päättynyt Floridassa. Laskeuduimme takaisin Britannian jälkeen yön lennon kylmyyden ja jo puuttuu Floridan auringosta ja edessä 200 kilometrin ajomatkan takaisin kotiimme Pohjois-Englannissa. Ottaa haetaan meidän auton parkkipaikalta lähdimme pitkän kotimatkan. Yksi asia ei mieheni tai minä ollut tilanneet oli miten jet lag osuisi meille. Mieheni aloitti matkan pois ja pian tajusi hän alkoi nukahtaa rattiin. Sitten oli minun vuoroni ja voin rehellisesti sanoa, en ollut koskaan ennen ja ei ole koskaan, koska kokenut Halu nukahtaa ajon. Se oli pelottavaa. Päädyimme tekemään toistuvia pysähdyksiä, juomalla runsaasti mustaa kahvia ja ajaminen ikkunat alas yrittää pitää hereillä. Vihdoinkin saavuimme turvallisesti kotiin Jumalan armosta ja heti putosi sänkyyn hyvin ansaittua unta. Kesti muutaman päivän päästä yli jet lag. Olemme varmasti nautti panemassa Orlando loma-paketti yhdessä. Ottaa vapaus valita vuokra-auto, hotellit halusimme jäädä ja meidän päivää huvipuistojen oli aivan loistava. Nyt 27 vuotta siellä on niin paljon enemmän Orlando lomapaketit valita sieltä on jokaiselle jotakin ja olen edelleen löytää paikka niin maaginen kuin koskaan ja odotan jakaa että taikoja minun grandson.As Sanoin, että se oli Orlando loma täynnä Ensimmäisen kokemuksia joista halusimme toista ja toiset, kuten bugeja voisimme tehdä ilman. Yksi iso asia, se ei tosin ollut aluksi meidän rakkaussuhde Amerikassa ja enemmän kävimme valtioille enemmän se teki meistä haluavat asua täällä.