| kotiin | tauti | ruoka | terveys | perhe | kunto | 
  • Uskonnolliset filosofiat ja Meaning Of Life

    Ei ole parempaa lahjoja kuin elämä itse. Oletettavasti, joulu on uskonnollinen perinne pakanallisen alkuperän. Se on todella juhla elämän Jeesus Kristus syntyi lähes joka päivä. Joka tapauksessa, että on mitä useimmat kristityt juhlivat joulun aikana. Kuitenkin, jopa ei-kristityt todella juhlia joulua samoin. Lyhyesti sanottuna, se on tullut kansainvälinen perinne, joka vietetään joululahjaa, koristelu, juhlimista ja drinking.Even yksinkertaisin asia kuin se, että olemme elossa on jo lahja. Eri uskonnot ovat yrittäneet selittää miten ihmiset olemassa ja mitä kuoleman jälkeen tapahtuu. Monet näistä perustuvat mytologiasta sekä jotka ovat yhtä pakanallisia alkuperää kuin joulu. Ensimmäinen joulukuusi todella kasvoi kuolleen puun kanto. Joka vuosi hänen kuolemansa jälkeen, Nimrod, aviomies ja poika Semiramis asettaisi lahjoja puuhun hänen syntymäpäivänsä, joka sattuu olemaan 25. joulukuuta. Itse kristinusko tuli juutalaisuudesta. Niille jotka eivät tiedä, Vanha testamentti on kuin juutalainen raamattu. Tarina Genesis ja kuinka mies tuli olla nähdään sekä juutalaisen ja kristillisen kirjoja. Mooseksen kirjan mukaan Adam oli tehty Jumalan kuvaksi. Mukaan Zen buddhalaisia, elämä on vain energiaa, joka on tuote mielen. Eksistentialistit väittävät, että ihmiset luovat oman elämänsä tarkoituksen. Nietzschen filosofia on samanlainen. Minne ihmiset menevät kun he kuolevat? Kristityt sanovat ne menevät taivaaseen. Harjoittajia hindulaisuus uskovat ihmiset ovat uudelleensyntynyt. Riippumatta siitä, missä henkilö todella menee kuoleman jälkeen, tärkeintä on nauttia elämänkenttäänsä todellisen merkityksen elämä voi olla erilainen sen mukaan eri uskontojen ja filosofeja, mutta se on silti se, että täytyy tehdä irti elämää. Se on vain elämää sinulla tulee koskaan olemaan. Jos näet sen lahjaksi, et arvosta sitä enemmän. Jokainen hetki on todella väliä. Joulu on loma, että useimmat ihmiset haluavat elää. Se on vain yksi monista juhlia järjestetään muistuttaa ihmisiä siitä, miten onnellinen elämä voi olla vaikka kaikki haasteita se tulee. Joululahjat ovat vain muita etuisuuksia. Tänä jouluna on juhla elämän. Voit nähdä sen juhla Jeesuksen syntymästä tai Nimrod. Mitä uskot, tärkeintä on, että teet kaiken irti aikaa täällä maan päällä.
    By: D Gammell