| kotiin | tauti | ruoka | terveys | perhe | kunto | 
  • Who Do I Jumalanpalvelus ja miksi?

    Kuka minä palvelen ja miksi? Kirkossa joka viikko ei tee minusta tuntuu hyvältä, useista syistä. Kuten Lähestyn Sanctuary tai kappeli, sydämeni lämpenee kuin minä tavata ja tervehtiä minun "kirkon menossa ystäviä" Nämä ystävät ovat minulle tärkeitä, tuemme toisiamme meidän hengellisiä ja ajallisia tarpeita. Me rukoilemme yhdessä kirkon ja ulkopuolella Church.However kun astun pyhäkkö mieleni on kohdennettu uudelleen miksi Heräsin aikaisin ja teki minun tapa kirkon ensimmäinen paikka. Minä palvelen Isä Jumala ja Hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen. Rukoileminen ja harkitsee noin uhraus Hän teki minulle. Olen todella "löytänyt" ja puhdisti armosta kuin minä lähestyä Jumalaa puhtain käsin ja puhdasta heart.What ei uskontoni kysyä minulta? Kun sunnuntain tehdään, että on, kun voimme osoittaa kiintymystä toiminnassa ja teoissa. Raha on tiukassa kodeissa, ja meitä pyydetään kymmenykset. Aika on vähän ja meitä pyydetään kiinnittämään aikamme muiden palveluksessa. Mielemme ihme yli triviaali, banaali, ja pikkumainen asioita maailmassa, ja meitä pyydetään muistamaan, "Mitä Jeesus tekisi?" "Joka löytää elämänsä, kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen "(Matt. 10:39), opetus on yksinkertainen ja helppo ymmärtää, mutta se liittyy todellista työtä. On tärkeää palvella Jumalan lapsia ja etsimään Hänen tahtoaan joka hetki emme penkkiin palvoen Herra Jumala. Käyttämällä meidän päivittäiset rutiinit ja toiminnan ajoneuvojen Hänen hyvyydestään on mitä on kristitty merkitsee minulle. En vain halua kehittää antaumuksella Sprit ja mielen, mutta myös tekoja ja toimia. Uskontoni on elämäntapa ei sunnuntaina activity.Do en yksinkertaisesti osallistua ja saada lippuni löi taivaan porteilla? Sunnuntaipalvelus on hyvä, päivittäinen palvonta on parempi, ja molemmat ovat hyvin erilaisia. Vaikka voisin istua penkissä koko päivän ajatuksissa, omistautumista ja palvonta, tunnen viesti Vapahtaja on: "ruokkia lampaita". Toisin sanoen, nouse ylös ja tehdä jotain niille tapaat ja joita rakastat. Onko tämä palvelu piittaamatta palkka salaisuus omistautuminen Luoja ja Father.Will minä nähdä Jumalan? Miten tapaamme? Ja kun tapaamme? Jonain päivänä minä seison Jumalan edessä, haluan odotan että hetki, jolloin hän voi omaksua minua ja tervetuloa minua. Hän on tehnyt niin paljon minulle, enemmän kuin voisin tehdä Häntä kymmenentuhatta elämissä. Mutta kaikki, mitä hän pyysi minua oli rakastaa niitä, joita Hän rakastaa, "rehu Hänen Sheep". Sovitus tehtiin Jeesuksen Kristuksen ja sovituksen täyttää aukon ja maksaa takaisin velkaa, se on, että armo, joka täyttää sydämeni Jumalan Henki. Elämä kuoleman jälkeen on todellinen ja silloin aion tavata Jumalan, minä kirjaimellisesti on mahdollisuus polvistua Hänen jalkoihinsa, ja kun teen niin, se on minun suurin hetki jumalanpalveluksen ja kumma kyllä, en ole vuonna penkkiin.
    By: Leif Tuggle