| kotiin | tauti | ruoka | terveys | perhe | kunto |
  • Take Disney World - Ison muistoja

Se oli 10 toukokuu 1977 ja kerroin äidilleni halusin ottaa Disney World matkan minun syntymäpäivä. On 30 toukokuu 1977 me lähdimme Chicagon Amtrak asemalle matkalla. Otimme junan kaksi päivää Chicagosta Kissimmee, Florida, koska äitini pelkäsi lentää. Se oli hieno, koska saimme nähdä paljon kauniita maisemia ja tapaamme paljon uusia ystäviä. Yksi heistä oli nuori poika suunnilleen saman ikäisiä kuin olin ja hänen nimensä oli Johannes. Hän kertoi hänelle ja hänen perheelleen tapahtui halpa Walt Disney World loma, koska hänen isänsä on "Disney World Secrets". Puhuimme tunnin kaikista eri paikoissa halusimme mennä, kun menimme sinne. Kun saavuimme, perheeni ja minä jäivät Holiday Inn hotelli vain minuutin away.I muistaa miltä minusta tuntui, kun jalkani kosketti asfalttipäällysteen kävelimme sisään hotelliin, olin kananlihalle juosten syliini kun katsoin julisteita ja teltat Disney World puistoissa. Sydämeni ei lopeta kilpa kuin minä läpi noin kävely läpi nämä portit. Olimme myöhässä iltapäivällä ja äitini halusi levätä ja odottaa seuraavana päivänä käydä teemapuisto, joka ei ole asetettu hyvin meille, (koska olimme 10 +). Joten meidän vanhempien menkäämme pelaamista alueen hotelli kaatamaan meidän ahdistusta. Mutta seuraavana aamuna olimme varhain aamulla, noin 6 aamulla suihkussa, laittaa vaatteet ja etsivät läpi esitteitä ja lehtiä, poiminta kaikki paikat halusimme käydä ensin. Ja ovet auki meidän vanhempien huoneeseen, silmämme kirkastaa ja kasvoi suuri kuin neljäsosaa koska tiesimme, että oli aika mennä Disney World ... Paljon on muuttunut olen ollut siellä. Kustannukset mennä nyt voi olla paljon joillekin. Ehdotan ostaa Disney World liput etuajassa. Puistot koostuu nyt Walt Disney World Resort, Sea World, Pleasure Island, Cypress Garden, erilaisia ​​ostos-ja ruokailutilat, ja monet muut. Heillä on myös vesipuistot Disney, kuten Typhoon Lagoon, joka on kuuma päivä (olen kuullut) on todella lainaus miellyttävä. He sanovat viileässä vedessä puiston tehdä sinusta tuntuu viileä ja rauhallinen. Mount Mayday on monenlaisia ​​dioja, kuten nopeus dioja, kiertämällä kehon dioja ja putki dioja. Ja siellä on paljon enemmän vetisiä seikkailuja kuten Storm diat, Ketchakiddie Creek, Typhoon Lagoon Surf allas, Shark Reef, Humunga Kowabunga, Gang Plank Falls, Mayday Falls, Keelhaul Falls ja Castaway Creek.There ei vedä vertoja menossa Disney World puistossa. Ja mielestäni kaikkien pitäisi kokea taika se tuo ainakin kerran elämässään. Haluan tehdä muistoja lapseni, kuten vanhempani tekivät minulle ja 7 sisarusta. Joten nauttia elämästä ja ottaa Disney World matkan perheesi kanssa.