| kotiin | tauti | ruoka | terveys | perhe | kunto | 
  • Joulu Televisio Tarjoukset - ne todella tietää todellisen merkityksen joulua?

    Jotkut lahkot kirkon ei viettää joulua ollenkaan. Todennäköisesti hyvin tietävät moderni kirkko, joka kieltäytyy juhlia loma on Jehovan todistajat. Se voi yllättää monet ihmiset oppivat, että suurin osa Puritans of Massachusetts Bay Colony myös kielletty loma. Jos lähestytään ennakkoluulottomasti, rehellinen tutkimus alkuperä loma ehkä peruuttaa kaikki joulut mutta olisi varmoja yhdestä asiasta, se on ihmisen tekemä toimeksianto eikä vähempää. Kynnyksellä on Jumalan, mutta juhla se, on man.i uskovat, että Jeesuksen Kristuksen syntyminen oli tärkein yksittäinen tapahtuma tapahtua tämän vanhan maan päällä, koska se alkoi. Mutta en voi todistaa itselleni, tai kukaan muukaan, että joulu on Jumalan antama toimeksianto. En pidä keskellä tietä kantaa mitään, olen aina ollut sitä mieltä on pelkureita piilopaikka. En halua taistella joulua vaan saarnaamaan Kristuksen joulua. Inhoan kaikki, että joulu on tullut, mutta tiedän myös, että sillä on vauhtia, joka tekee valon nopeus näyttää ahdas. Riittää, kun sanon, että kaikki reuna joulun ylilyönnit ja hölynpölyä huolimatta olen iloinen kausi jossa ainakin jotkut ihmiset harkitsevat syntymän Savior.I ei ole aktiivinen taistelu käynnissä vastaan ​​jouluna, mutta en voi auttaa hankkimiseen vähintään yksi kysymys. Mistä Hollywood tulevat kuvaan? Ruokinnan jälkeen meille seksiä, väkivaltaa, rikollisuutta, noituus, irstailu ja kaaosta ympäri vuoden miten he yhtäkkiä saada kertoo meille todellisen merkityksen joulua? Joulun erikoisuuksia ovat kuin musta aukko imee joka niistä huomiota marraskuusta ensinnäkin pudottaminen pallo Times Square. Grinch, Pieni talo preerialla, Charlie Brown, joulu kengät, Roope ja Marley, Robbie Poro, Rudolph Poro, Bambi Poro (oho), tämä on joitakin erikoisuuksia hinta ja etten unohda, ei ole Jotkin verkko vielä pelaa John Denver joulun tarjouksesta? Toki jotkut niistä ovat ok ja voi olla kohtalaisen viihdyttävä, mutta kysymys silti herättää vastataan, miten Hollywood olettavat kertoa meille todellisen merkityksen joulua. Ehkä minun pitäisi sanoa, miten he edes tiedä todellisen merkityksen joulua. Älä ohjaajia ja tuottajia ottamaan Lokakuun sapattivapaan pyhiin paikkoihin tai salaisia ​​itsensä pois ja tutkia Raamattua muutaman viikon ennen kauden? Ei likely.Almost kaikki tietävät raamatullista Kristuksen syntymän. Jos olet yksi niistä, jotka jotenkin ohi vain poimia Raamatun ja lukea koko toinen luku Luukkaan evankeliumin. Muista sinulla on vain lukemisen tarinan alku. Jos olisin Paul Harvey kehotan teitä ottamaan tauon jälkeen neuvoisin sinua lukea "tarinan lopun." Jeesus asui myös synnittömän elämän, saarnasi elämän sanoja, luopui elämästään ja tarjoaa sinulle nyt elämää. Loput tarina on mitä varsinaisessa merkityksessä joulun todellisuudessa on. Jos otetaan jae tai passage asiayhteydestään on todella vain tekosyy, niin kaikki merkitys joulun kuolaavat Hollywood tarjoilee on vain tekosyy, riippumatta siitä, kuinka viehättävä tai viihdyttävä se saattaa tuntua. Tarina Kristuksen nöyrä syntymästä on vasta alkua, ja se ei ole tarkoitus lopettaa televisiolla erikoisuuksia. Se on päätyttävä vain ... "tarinan lopun." Anna minun lopettaa "merkitys joulun" ajatus, joka oli antanut minulle myöhään Dr. Eathan Henry New Orleans, Louisiana, opettaja unionin Baptist seminaari . Hän sanoi, että "olemme alttiita ajatella täysillä merkitys joulun olevan seimen lapsena. Vaikka tämä on totta, ja vaikka vauva oli Kristus-lapsen ja lupasi Messias Raamatun se jättää vielä toivomisen varaa. Kun ajatellaan, että Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä 1. Kor 5:19 niin kuva muuttuu merkittävästi. Se ei ole vain seimen lapsena, mutta se on ... Jumala vauva. "Et voi saada yhtään lähempänä todellisen merkityksen joulua kuin tämä, ja jos pitäisi valita miettimään tätä hienoa totuuden haluan sanoa teille kaikki vilpittömästi ... Hyvää joulua.
    Tekijä: Rev Michael Bresciani