| kotiin | tauti | ruoka | terveys | perhe | kunto | 
  • Viisi Popular Baby Boy Nimet Raamattu

    Jos odotat poikavauva, niin olet varmasti ahdistunut ja innoissaan, sillä sinä olet astumassa maailmaan vanhemmuuden. On monia vaihtoehtoja, jotka on tehtävä, kun vanhemmuuden, mutta yksi ensimmäisistä tärkeitä on mitä nimi lapsesi. On kirjaimellisesti miljoonia nimiä valita, kuten perinteiset, modernit, eksoottinen, ja Raamatun nimiä. Raamatun nimet tuli suosittu yli kaksi tuhatta vuotta sitten. Iästä huolimatta, nämä nimet eivät ole menettäneet vetovoima ja edelleen haluttu valinta vanhemmille. Alla on viisi poikavauva nimet otettu Raamatusta, että ovat edelleen käytössä: 1. Aaron - Aaron tulee heprean kielen ja todennäköisesti on egyptiläistä alkuperää. On muitakin teorioita, jotka väittävät nimi Aaron tulee heprean poikkeama. Se on yleisin merkitys on "korkea vuori" ja "ylennetään." Tämä nimi näkyy Raamatussa useita paikkoja, mutta ilmeisin henkilö pitämään tämän nimi oli veli Moses. Aaron toimi tiedottaja Mooses ja auttoi häntä johtaa israelilaiset pois Egypt.2. David - David on peräisin heprean nimi "Dawid", joka on edelleen peräisin heprean sanasta "dwd" tarkoittaa rakas. Raamatussa, Daavid oli legenda, joka tappoi jättiläinen Goljat pelkällä lingolla ja kivellä. Hän hallitsi aikana 10-luvulla eKr. Nykyaikana, David on hyvin suosittu poikavauva nimi, koska se on tuttu ja helppo pronounce.3. Daniel - Jälleen Daniel tulee heprean kielen ja tarkoittaa kirjaimellisesti "Jumala on minun tuomari." Raamatussa, Daniel oli heprealainen profeetta, joka joutui palvelemaan tuomioistuimessa kuningas, kun Babylonian sieppasivat Jerusalem. Nimi Daniel oli suosituksi keskiajalla Englannissa. Se oli jälleen elpynyt aikana uskonpuhdistuksen ja on edelleen suosittu nimi jopa tämän day.4. Isaac - Isaac on myös heprean alkuperä, kuten niin monet muut käytetyt nimet Raamatussa. Isaac tarkoittaa "hän nauraa," ja Raamattu oli Abrahamin poika, joka oli melkein uhrasi alttarilla, kunnes Jumala puuttui. Keskiajalla monet kristityt käytetään Isaac, vaikka nimi oli ja on edelleen erittäin suosittu juutalaisten keskuudessa. Kun uskonpuhdistuksen, nimi tuli ikuisesti suosittu joka on osoituksena määrä ihmisiä, jotka kantoi nimeä tänä aikana, kuten Sir Isaac Newton.5. Peter - Peter on kreikkalaista alkuperää ja tarkoittaa "kivi." Tämä nimi näkyy Uuden testamentin useita kertoja, mutta tärkein henkilö, joka kantoi tämän nimi oli yksi kahdestatoista Jeesuksen opetuslapsia. Tämä nimi säilyttänyt suosionsa Jeesuksen kuoleman jälkeen ja sitä käytettiin laajasti Englannissa ja Venäjällä tänä aikana. Nykyään se on yksi suosituimmista miesten nimiä joukossa vastasyntynyt children.As näette, paljon perinteistä poikien nimet ovat todella Raamatun nimiä, jotka säilyttänyt suosionsa yli vuosisatojen. Nämä nimet ovat joitakin tunnetuimpia nimiä siellä, ja hyvästä syystä. Tuhansien vuosien ajan, läpi piirteitä ja ominaisuuksia, Raamatun mieshahmoista innoittamana vanhempien nimetä niiden poikalasten perään ja tämä perinne jatkuu tänään.
    By: Valentina Kaltchev